HTML

Szállásadóknak

Szállásadók közösségi blogja, csatlakozzon, ha önnállóan szeretné növelni szálláshelye kiadott vendégéjszakáinak a számát. Írjon, és népszerűsítse honlapját

2008.03.02. 03:07 KissPéter

Témába vágó oldal: www.szallasmarketing.hu

Már első pillantásra látszik, hogy a cég szállásadóknak nyújt kiemelt szolgáltatásokat. De mi rejlik az első pillantás hátterében?

Ingyenes hírlevél tanfolyam:
Az oldal jól észrevehető helyen jelzi, hogy lehetőség van hírlevélre történő feliratkozásra. Meg is tettem, és nem kellett csalódnom. Leveleiket olvasva először kezdtem átlátni az Internet lehetőségeit, majd néhányat ki is próbáltam.
Néha kicsit kevés információt kaptam. Pont eleget, hogy megértsem a problémát, de nem eleget a teljes megoldáshoz. Érzem, hogy lehetne ügyesebben csinálni, de nem árulják el a legélyebb titkokat. Mondjuk érthető, hiszen valamiből élniük is kell. (Ahhozképest még sokat is mondanak)

Ingyenes Magazin:
A www.szallasmarketing.hu oldalon található egy Magazin is. Hírlevelük után vettem észre cikkeiket, és amíg vártam, az írásokat olvasgattam. Már estem is neki a honlapomnak, és kapkodtam.

Szólj hozzá!

Címkék: hasznosoldalak


A bejegyzés trackback címe:

https://szallasadoknak.blog.hu/api/trackback/id/tr24361438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása