Mire figyeljen egy panzió, ha online marketing javitásába kezd?
Egy panziónak sokkal kissebb kölségvetésből kell gazdálkodnia, így nehezebb dolga van a hotelekkel szemben. De biztosan akkora hátrány ez? Későbbi bejegyzéseimben kitérek majd az alacsony költségvetésű megoldásokra.
Felsorolásszerűen álljon itt néhány eszköz, amire oda kell figyelni:
- A honlapja a panzió vára: legyen használható honlapja, ami látogatókból vendéget formáz (honlap elemzés szállásadóknak: www.honlapelemzes.blog.hu)
- Online hirdetések: ne ugorjon bele költséges megoldásokba, kizárólag ingyenes, vagy hasznot hozó megoldások után fizessen (jutalék, AdWords, eTarget)
- Kommunikáljon vendégeivel: állandó kommunikációval visszatérésre buzdíthatja vendégeit. Ne hagyja, hogy elfelejtsék!
- Ne engedje el látogatóit honlapjáról: az egyik legnehezebb, de megvalósítható feladat. Amikor valaki ellátogat panziója honlapjára, nem biztos, hogy foglal. Későbbi visszatérésre hírlevéllel vehető rá. (Erről majd még bővebben is szólok, addig is egy hírlevél rendszer)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.